Thursday 25 October 2012

Στην πόλη αδελφοί μου, στην πόλη!

Every gal in Constantinople, lives in Istanbul, not Constantinople,
So if you've a date in Constantinople, She'll be waiting in Istanbul

Πήγαινα ακόμα λύκειο όταν ανακάλυψα το Istanbul (Not Constantinople) των They Might Be Giants.Να'ναι καλά το Pique. Καθώς το άκουγα μια μέρα στο σπίτι, ανοίγει τη πόρτα η μάνα μου και μου λέει "καλέ αυτό το ακούγαμε στην Ισμαηλία", εκεί πήρα χαμπάρι ότι επρόκειτο για διασκευή.
Έκτοτε όποτε άκουγα τη λέξη Κωνσταντινούπολη μου ερχόταν το τραγούδι στο μυαλό και από μια πόλη γεμάτη βρωμιά, μουστακαλήδες και χάος (κάτι σαν την Αθήνα δηλαδή), μεταμορφωνόταν σε ένα μέρος "faraway, so close", έναν προορισμό που όλο τον αφήνεις για μετά "αφού, δίπλα είναι" αλλά ποτέ δεν τον ξεχνάς. Πέρσι, διαβάζω το βιβλίο μιάς φίλης,καταλήγει στην Πόλη. Πριν κάνα δύο βδομάδες ένας φίλος μου έδωσε το 7' που μόλις είχε κυκλοφορήσει ο ίδιος, Βόσπορος ο τίτλος, αναζωπύρωση του ονείρου για ταξιδάκι με το που το άκουσα. Και σήμερα ένας άλλος φίλος μου στέλνει αυτό το βίντεο της νόκια. Σε κάνει να θέλεις να τα τινάξεις όλα στον αέρα και να πα να γίνεις νεανίας εις την Πόλη.
Που θα πάει...


Φωτογραφία του Roey Ahram

No comments:

Post a Comment