Friday 19 October 2012

-σχεση / -θλιψη

Η φωτογραφία είναι απο εδώ.

Οι πατούσες των ποδιών του ήταν πιο μαύρες και από αυτές του χαβαλέ που εμφανίστηκε στη προτελευταία απεργία να τρέχει γυμνός κάπου κοντά στο Σύνταγμα.
Πρώτη φορά τον είδα να κοιτάει τη βιτρίνα του μαγαζιού, ντυμένος με βρώμικα ρούχα, αξύριστος, ταλαιπωρία σκέτη, 90% δεν έχω σπίτι. Σκέφτηκα άντε πάλι να δω τι ιστορία θα ακούσουμε" ο μαλάκας. Έφυγε χωρίς να μου μιλήσει. Μετά από κάνα-δυο μέρες νάτος πάλι στη βιτρίνα. Αυτή τη φορά μπήκε μέσα, ευγενικός, μου είπε πόσο του αρέσει η μουσική και οι δίσκοι και πως όταν τα πράγματα γίνουν καλύτερα γι'αυτόν, σίγουρα θα έρθει να ρίξει μια ματιά. Ναι καλά σκέφτηκα. Μετά μου εξήγησε ότι θα του κάνουν κατάσχεση στο σπίτι και "θα ήταν ευγνώμων για οποιαδήποτε μικρή βοήθεια". Τόσο μικρή όσο και αυτή που του έδωσα πριν με ευχαριστήσει και φύγει. Όλα αυτά πριν από δύό-τρείς μήνες.

Περνώντας χθες το βράδυ από τη Φωκίωνος πρόσεξα κάποιον να ψελλίζει κάτι, στεκόταν στο μόνο μέρος που δεν είχε φως εκεί γύρω. Νόμιζα ότι μιλάει μόνος του μέχρι που πέρασα από δίπλα του και άκουσα κάτι σαν "έχω κατάθλιψη".Ήταν αυτός. Μου κόπηκαν τα πόδια αλλά δεν σταμάτησα. Μέχρι να πάω στο σουπερμάρκετ για να πάρω μια κολοσαλάτα και 4 σόδες βούιζε το κεφάλι μου, "έχω κατάθλιψη" σκεφτόμουν. Γυρνώντας πέρασα πάλι από κει να του δώσω την "οποιαδήποτε μικρή βοήθεια".Όταν στάθηκα δίπλα του μου είπε "'έχω κατάσχεση" και του είπα "ευχαριστώ αρχηγέ","εγώ σ'ευχαριστώ", έχω κατάσχεση, έχω κατάθλιψη ότι (δεν) θές ακούς. Δίπλα αυτοί οι μαλάκες οι μπάτσοι που μπαστακώνονται έξω από την αγορά εδώ και κάνα δίμηνο ρουφούσαν φραπέδες.


No comments:

Post a Comment